Gelişmiş Raporlama

 
SEO raporları, arama motoroptimizasyonu çalışmalarının sonuçlarını görmenin en iyi yollarından bir tanesidir. Web sitenizin Google’daki varlığını ve görünürlüğünü anlamanın ve bu performansı arttırmanın anahtarını oluşturur. İyi bir analiz, verimli bir çalışmanın başlangıcını oluşturur. Doğru yapılmış bir analiz ve raporlama, sizi başarıya götürecektir. Web sitenizin ön plana çıkmasını istediğiniz kelimelerin, organik trafiğinizin ve diğer SEO metriklerinin takibini düzenli olarak yapmak, SEO’daki hedeflerini belirleme konusunda yardımcı olur. SEO raporlarınız için hangi araçlardan yararlanıyorsunuz? Siz web sitenize ait kelimeleri hala manuel olarak mı arıyorsunuz? Dinamik ve gelişmiş raporlama araçları ile SEO performansınızı ve puanlamanızı daha kolay takip edebilirsiniz. Gelişmiş raporlamalar işe sitenizin arama motorları için daha fonksiyonel hale gelmesini sağlıyoruz. 

Gelişmiş SEO Raporlaması Nasıl Yapılır?

Gelişmiş SEO raporlaması, tüm SEO sürecinin analizi ve raporlamasını kapsar. Sitenizin geçmiş verileri, mevcut durumu ve gelecekte yapılacak olan çalışmalar ve geliştirmelere dair veriler sizinle paylaşılır. Yapılacak ve yapılan çalışmalar adım adım açıklanır ve size sunulur. SEO çalışmaları ve SEO yükselişi bütünsel olarak raporlarımızda sizlerle paylaşılır. Gelişmiş SEO raporlaması için organik trafik verileri, kelime sıralamaları, organik geliriniz ayrıntılı olarak sunulur. Sitenize gelen trafiğin kalitesi ve hacmine yönelik analizlerimize yer verilir. 

-Gelişmiş ve dinamik DataStudio raporları 

-Günlük kelime takibi için kaydınızın oluşturulması 

-Organik trafik verilerinizin kayıt altına alınması 

-Forecast hedefleriniz için aylık ve yıllık raporlamalar 

Gelişmiş SEO Raporlamasında Olması Gerekenler Neler?

Gelişmiş SEO raporlarınızın ana metrikleri, organik SEO trafiğiniz ve organik kelimelerinizin sıralamaları olacaktır. Markanızı büyütmenin adımlarından ilki, sitenizin hangi arama sorgularında çıktığını ve bu sorgularda ortalama konumunuzun ne olduğunu bilmek yer alıyor. Siteniz için potansiyel trafik sağlayacak kelimeler ve açılış sayfaları, arama görünürlüğünüzü en üst düzeye çıkarmanın yollarından biridir. Siteniz ile ilgili her aramayı kapsayabilmek ve trafiğinizi doğru sayfa ile ilişkilendirebilmek için aşağıdaki metrikleri dikkate almanız beklenir. 

-Web sitenizin arama motorlarında çıktığı kelimeler 

-Kelimelerinizin ortalama konumu 

-Kelimelerinizden aldığınız trafik 

-İlgili sorgularda, kullanıcıların karşısına çıkan açılış sayfaları 

SEO’da ihtiyaç duyulan bu metriklerini sizin için özel gelişmiş raporlar halinde sunuyoruz. 

Referanslarımıza
göz atmak ister misiniz?