Dinamik Metin Reklamlar (DSA)

Arama ağı reklamları (metin reklamlar) içerisinde en değerli gördüğümüz reklam modeli dinamik metin reklamlardır. DSA reklamları; kullanıcının yaptığı arama sorgusuna bağlı olarak otomatik olarak oluşturulmuş başlık ve otomatik olarak belirlenmiş hedef sayfalardan oluşturulmaktadır. 

 

Amacı, çok ürünlü e-ticaret sitelerinde belirli bir hacme sahip ürünlerin tek tek metin reklamlarının oluşturulmasındaki yaşanan zaman ve kampanya bütçesi kaybına engel olmasıdır. Binlerce ürünün satıldığı bir e-ticaret sitesinde binlerce reklam gurubunu yönetmek oldukça güç ve maliyet gerektirir. DSA reklamları ise bu zahmeti büyük ölçüde ortadan kaldırmakta ve ilgili ürünü arayan kullanıcıyı doğru ürün sayfasına yönlendirebilmektedir. 

DSA reklamlarımızda Remarketing kitleleri ile birlikte, özel olarak hazırladığımız stok takibi scriptlerimiz ile stok bittiğinde reklamın otomatik kapanması, stok yüklendiğinde ise ilgili reklamın tekrar otomatik olarak aktif olması gibi ek özellikler sunuyoruz.  

DSA reklamları, standart metin reklamlardan farklı olarak marka algısına değil; dönüşüme yönelik çalışmaktadır. 

Referanslarımıza
göz atmak ister misiniz?