Dinamik Yeniden Pazarlama

Remarketing; terim gereği yeniden pazarlama anlamına gelmektedir. Web sitesi veya uygulama ile herhangi bir bağlamda etkileşime girmiş kullanıcıları yeniden kazandırmayı amaçlayan reklam kurgusunun temelini oluşturmaktadır.  

Dinamik yeniden pazarlama (Dynamic Remarketing) özellikle e-ticaret sitelerinde; ürünlere bakmış kullanıcıları hedef almaktadır. Baktıkları bir ürünü veya sepete ekledikleri ama satın almadıkları bir ürünü onlara geri hatırlatmak amacıyla kullanılmaktadır. 

Dinamik yeniden pazarlama için gerekli olan teknik alt yapı, ekiplerimiz tarafından sağlanmaktadır. GTM yada e-ticaret alt yapısına manuel olarak, Google ve Facebook etiketleri; event yapıları ile birlikte eklenmektedir. 

EFZEN olarak, dinamik yeniden pazarlamayı; remarketing kitleleri ile kurgulamakta ve verimliliği en düzeye çıkarmaktayız. Kitleler Google Analytics üzerinde oluşturulmaktadır. Mobil uygulama var ise; Push Notification kitlesini de bu yeniden pazarlama kitlesinin arasına dahil ederek en değerli hedef kitle ile en yüksek ROAS oranlarını yakalamaktayız. 

Referanslarımıza
göz atmak ister misiniz?